Hallaç



İlk kez Leyla Erbil kitabı okudum ve hiçbir şey anlamadım. Üç hafta kadar önce bitirdiğim kitap hakkında yazarın farklı yazım tarzının dışında aklım bomboş.

Kabul ediyorum. Anlatımdan çok insanın duygularına hitap eden muğlak cümlelerde kendini bulanlar vardır elbet. Bu tarzın özellikle duygusal ve şiire düşkün insanlarda hayranlık uyandırmasını da anlıyorum. Amma velakin kitap hakkında internette küçük bir araştırma yaptığınızda karşınıza çıkan yazarın ilk öykü kitabında aile, kadın, cinsellik, geleneksellik, alaturka ve burjuva yaşamındaki ikiyüzlülük gibi konular bende yok. Daha doğrusu öykü yok.

Belki zamanı değildi belki de bana göre...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sakinliğiyle ve renkleriyle gönlümü çelen: Eğirdir Gölü

Sene Olmuş 2023

İsmail Güzelsoy' un yüreklere değen "DEĞMEZ" kitabı