Bakele


Şu anda hangi blokta okuduğumu hatırlayamıyorum ama Sezgin Kaymaz övgüsü dolu bir kitap tanıtımından sonra okumaya karar vermiştim Bakele'yi. Kitabı gördüğümde, edebi olmayan bir hitap şekli nasıl da güzel oturmuş kitap kapağına diye düşünmüştüm.

İçerikte kitap kapağı gibi. Gonuşurmuş gibi yazılan, bol bol yöresel ağızların kullanıldığı bir kaç sayfalık bölümlerden oluşuyor. Bölümleri okurken hikaye okumaktan çok anı dinliyormuş havasına kapıldım. Okudukça da Sezgin Kaymaz'ın ince zekasına hayran kaldım. Gülmekten okumaya ara verdiğim yerler oldu. Kitap ince olsun ve istediğim zaman ara verebileyim diyenler için ilaç. 200 sayfa...  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sakinliğiyle ve renkleriyle gönlümü çelen: Eğirdir Gölü

Sene Olmuş 2023

İsmail Güzelsoy' un yüreklere değen "DEĞMEZ" kitabı