2020 Hedeflerim - MİM


Neredeyse 1 yıl olmuş mimlenmeyeli. Giderek izleyici konumuna evrildiğim blog dünyasında, Cafe Tigris'in mimi şaşkınlıkla beraber mutluluk getirdi. Hatırladığı için teşekkür ediyorum kendisine...

2020 Hedeflerim


Hedef olayını en iyi kurgulayan youtuber Barış Özcan olmalı. Her yıl bir adım daha ilerlettiği Zinciri Kırma motivasyonuyla zirvede adam. Takipçilerine önce bir hedef belirletiyor, sonra bu hedefi yarıya düşürüyor, gerçekleştirdiği her gün için de takvime bir çarpı atıyor. Takvimdeki çarpılar zamanla zincir görüntüsünü alıyor. 

Elbette çok başarılı bir yöntem. Geriye dönüp baktığınızda, aldığınız yola hayran kalıyorsunuz. Adım adım geliştiğinizi görüyorsunuz. Ama bir yerden sonra her adımınızın yüzeyselleşmesi tehlikesiyle başbaşa kalıyorsunuz. Her gün yüz sayfa okumak gibi bir hedefte, beğendiğiniz cümlelerin altını çizememe yani içselleştirememe yani bam teline dokunan yazarla gönül rahatlığıyla konuşamama handikapına düşebiliyorsunuz. Bu nedenle bu sene yapmadım.

Haa bir de tam senelik spor salonu üyeliği yapmayı planlamıştım. Ama sporcu birinin sosyal medya hesabından "yılbaşı geldi diye senelik spor salonu üyeliği yaptırmıyoruz" iğnesi beni hoplattı. Sonradan görme gibi hissettim. O da öyle kaldı. 

Sonuç olarak bu sene için hedefleri küçültmeyi planladım. Yıllık değil ama belki haftalık... Yıllık okuma listesi hazırlamak yerine hep 2 kitap sonrasını belirleme gibi bir yol var önümde. Ruh halime göre...

Umarım tembelliğime bahane üretmiyorumdur.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sakinliğiyle ve renkleriyle gönlümü çelen: Eğirdir Gölü

Sene Olmuş 2023

İsmail Güzelsoy' un yüreklere değen "DEĞMEZ" kitabı